Hallen VIII



På årets varmaste och kvalimigaste dag fick jag för mej att nu var dags att greja med den lilla hallen på övervåningen. Har en ganska bra dag idag dessutom.
Har under helgen samlat på mej grejer och letat inspiration så nu var det dags att knyta ihop allt.
Hallen har stått ogjord ganska länge för jag har inte haft nån inspiration alls
och inte mått nått vidare heller. =(
Så här såg det ut innan, nymålad väggar i nyansen äggskal =)







Dom här sakerna ä fynd ifrån erikshjälpen i lördags och alla har använts till den lilla hallen



Så här blev det !



Blombänken och den lilla hyllan ä loppisfynd som min käre make målat.
Den lilla hyllan såg sån här ut när jag köpte den



o med lite vit färg blev den så här fin !!!





Vitt, slitet, spets, ljus, lantligt är min inspiration och det som jag älskar mest i inredningsvägs och jag försöker införliva detta i varje rum i Skokartongen. På gott och ont ;)



 

Det mesta ä ju på plats nu så nu fattas bara lite finlir med tavlor och så
Men både jag o Precious faktiskt ä väldigt nöjda med hur det blev ! =)

Har idag fått reda på att en av mina absoluta favoritarbetskamrater  inte mår nått bra och ligger på sjukhus.
Så jag skickar mängder med pussar och kramar till dej <3 !!

Nu väntar soffan för mej, projekt runway närmast !!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Carro

Supersnyggt Anna som vanligt =)

2011-06-06 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0