Hönsnät



Idag skulle jag o Precious ut på tur.. för att vi firar 2 årig bröllopsdag idag.
Tråkigt för mej ;) så har jag ju gift mej med världens mest oromantiska man  men nu ä det så ännu mera  oturligt att jag har en öm hals o lite småfebrig.. ja, ä de inte oddin som spökar så ä det en ond hals.
Hoppas bara att den lilla tempökningen kommer ifrån halsen..
Så det blir inget särskilt idag, helt ok för mej för jag orkar ändå inte åka på någon tur. :/
Som tur är har vi ju faktiskt två bröllopsdagar, både det exakta datumet och på själva midsommafton.
Så han har några extra dagar på sej att köpa en diamantring, eller kanske ett zinkhus  ;)

Men nu till nått roligare.. Fick ett mms för en tid tillbaka från min kusin Vicki.. i mms:et var det en bild på en kupa som hon hade gjort av hönsnät och ställt över en blomma..
Supergulligt o en sån var ja tvungen att göra..Så igår när vi var på kalas där igår så fick jag låna en hönsnät rulle.. så mamma o ja grejade igår kväll.. Fick göra en jättestor kupa om den skulle gå över mårbacka pelargonen men ja, det blev ganska bra tycker ja.





Nått som oxså blev väldigt bra ä den lilla byrån som nu fått sej en omgång en ny vit färg.



Den ä nästan klar, bara dom nya knopparna som ska skruvas fast men skruvarna var för långa =(
Så nya måste fixas men ä inte knopparna helt ljuvliga !!!



Har nästan helt bestämt mej vart byrån ska stå, visar när allt ä klart. !

Nu ska jag bädda ner mej i soffan..

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: REBECCA -> MinaGuldkorn

Men gud va smart och absolut sött. Snacka om att piffa upp :)

2011-06-19 @ 20:29:06
URL: http://minaguldkorn.blogg.se/
Postat av: vicki

Sedär ja :-) blev väl bra?! O inte alls svårt ju.

Mina skruvar till nattduksbordet är oxå för långa men det syns ju inte. Men det är ju bara o såga av dom annars.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0