Kalas



Har precis kommit hem och slängt mej i soffan efter varit på Karins examensfest.
God mat, trevligt folk och ja allmänt trevligt.
Fast förberedelserna började inte så trevligt, skulle ju ha den nya långklänningen men när jag höll på att sminka mej så tappade jag foundation på en vit ruta så det självklart blev en fläck. !!
PANIK !!!!

Så jag fick ta den vita klänningen som jag egentligen hade tänkt att ha första gången på jobbets sommarfest..
Men med ett par leggings, blommiga ballerina och långa öronhängen blev detta helt ok..
även om den har blivit ganska stor sen jag köpte den.. =)



Imorrn blir det ännu mer kalas fast ute i vbro. Jimmy har fyllt år.
Men nu ska ja lägga mej o kolla på tv..

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va fin du ä gumman.. o smal ! Det har tagit på dej denna gången ! kram

2011-06-11 @ 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0