Netto



När jag och mamma var på Netto i veckan i jakt efter ett olivträd hittade jag något annat roligt. =)
Kort med blommotiv på för ynka 5 kr och jag fastnade  särskilt för ett motiv med vita rosor..




Dom har legat i köket nu i några dagar och jag har inte haft nån aning vad jag skulle göra med dom..
Men när jag låg i soffan idag och tittade på ett par tavlor med musselmotiv från ikea som jag aldrig riktigt tyckt om. hmm.. Undra om inte korten skulle passa där..
 Joo men det gjorde dom och blev så mycket finare än dom dä'ra musslorna.



Jag tycker faktiskt att det är fint att bryta av allt det vita med svart. Över soffan i vardagsrummet hänger ex antal tavlor i olika storlekar och motiv.



Mår inget bra idag, legat större delen av dagen. Har orkat upp nu på kvällen och grejat med tavlorna och böjt till en blompinne och gjort fint på köksbordet, nya dukar och blommor. !



Är så kär i detta lilla arrangemanget



Hjärtat syns väldigt dåligt på kortet men de ä gjort av olika ståltrådar som jag har böjt till.
Blev lite mindre än jag hade tänkt och blomman behövt.. men men, de ä bättre än inget ;)



Nu ä det färdiggrejat för min del idag, tänker lägga igen med värmedynan och hoppas att jag mår bättre imorrn.

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Å så mkt fint

2011-06-10 @ 22:00:34
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0