Rosor



När jag var i affärn igår passade jag på att köpa massa rosor som var nedsatta till halva priset. Dom hade massor, säkert som blev över från studenten och examenfirande.
Men iaf, det var jättefina mörkröda rosor. Hade plockat prästkragar nån dag innan så jag försökte göra en fin bukett.





Ja nån floristen blir jag aldrig men det får duga. När jag grejade med blommorna tittade jag omkring och upptäckte vad mycket rosor jag har i vardagsrummet i alla former, storlekar och färger.

Det finns två betongsrosor på tvbänken som jag absolut älskar !!



Vita rosor i den stora kupan



Inramade rosor =)



Fondväggen består av gråa rosor, ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0