Sahlgrenska



åå vad nervös jag var, tror inte ens att jag sov nått innan, snurrade runt i denna sängen fram och tillbaka.
Mamma körde i Göteborgs rusningstrafik, mormor läste ur gpsen och kikade efter spårvagnar och jag letade efter skyltar. Fram kom vi af och jag blev inte impad av sahlgrenska inte, vilket  talligt sjukhus..
Nej, inte nått pampigt och fint..
Fick vänta på tio minuter på doktorn och väl där inne var det första han sa
- Ja Anna, du ser piggare ut av det som står i dina remisser, du förstår  väll att du är allvarligt sjuk !
Jaha, det var roligt och höra, då tänkte jag, jag går ut !
Men ja stannade kvar och summan av kardemunnan blir att i 2-3 veckor ska alla mediciner tillbaka i hög dos, kortison, blodtrycksmedicinerna, lyrica, voltaren, egazil mm, allt för avlasta levern för att undvika bestående leverskador och sen skulle han förorda en ytterligare ERCP till min doktor. Det behöver stentas upp tycker han.
Så han skulle ringa till magtarm och stämma av och sen får vi se vad det blir.. !

Efter allt detta elände avslutade vi göteborgsäventyret med terapishopping på Torp Köpcenter och Bloms..
o självklart blev det shabbyshopping även idag, hittade den stora kronan på bloms och det var kärlek vid första ögonkastet =)





oj, oj, Nu blir det soffan o Greys för mej, är trött och sliten..
Imorrn hoppas vi på fint väder så vi kanske vi kan greja på plätten =)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Carro

Förstår att det va kärlek vid första ögonblicket, nu väntar jag på bilder på ett snyggt arrangemang =) kram

2011-06-01 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0