Shopping



Vilket otroligt lång dag det har varit idag, som tur ä har jag mått bra hela dagen, tagit lite extra mediciner bara. !
Började dagen med ett besök på erikshjälpen med syster yster och där i ett hörn stod det en liten gulvit liten byrå som jag först tittade på och gick förbi.. tyckte den var för dyr först.. men ja kunde inte sluta tänka på den..
Så var ja tvungen o ha den..
o visst ä den fin, finare kommer den bli med en omgång vit färg



Har ingen aning om vart jag ska ha den.. men måste man ha nått som måste man ;)
Efter den vita färgen blir det nog aktuellt med några nya knoppar o nån snirklig text någonstans..
åå va fint det kommer bli !!



Två silverbrickor följde oxså med hem, som kanske kan stå på byrån =)
Några andra ärenden gjordes oxså på stan med tanke på att lillebror går ur nian imorrn :P
Kände mej pigg och följde med mamma o syskon till karlstad och jag skulle BARA ha en långklänning från HM
men som vanligt blev det så här ;)



Det var rea på HM och fick tag i en skjorta, chinos, tröja o en blommig långklänning tills imorrn för bara 400 kr !



Xtra roligt när expediten sa att hon tyckte det va fina saker jag hade fått ihop.
Sen gick vi förbi VILA och där låg massa byxor i smal modell o ja stod och tittade på ett par mörkblå då mamma säger, dom får du aldrig på dej..
o när nån säger så till mej blir ja något gruvligt vrång.. mycket riktigt, rev med mej byxorna in i provrummet o ålade mej i byxorna..
HA HA !
Dom passade och även om dom inte hade gjort det så hade jag stått där o hela dan för att få på mej dom ;) haha

Imorrn blir det vardagslyx för mej med färgning och nopning av ögonbryn. Vi ska prata Natalie o ja om hårfärgningen som stundar efter sommarn =)

Förresten, om det är någon som är duktig på bloggdesign så hojta till, behöver hjälp, orkar inte hålla på med komman o andra tecken till... !!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Motherhood

Jag gör bloggdesigner, mer info hittar du på min blogg :-)

2011-06-15 @ 21:01:56
URL: http://motherhoods.se
Postat av: Bloggstyle.se

Kolla min sida som finns massor av tips hur man gör

2011-06-15 @ 21:02:22
URL: http://bloggstyle.se
Postat av: JOSEFIN - same old stories

Jag tar 50 kronor för en header,och då justerr jag så att din blogg passar med headern.

2011-06-15 @ 21:10:11
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: jborggren's fotogalleri

Hej! Såg att du behövde hjälp med din design. Jag hjälper gärna till, och mina designer är gratis. Hör gärna av dig :)

2011-06-15 @ 21:12:47
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: REBECCA -> MinaGuldkorn

shopping är Alltid kul ^^,

2011-06-15 @ 21:14:42
URL: http://minaguldkorn.blogg.se/
Postat av: AnnieBanani

det beror på vad du menar med komman och dylikt? menar du en lätt städning? en städning går ju snabbt så det är okej för mig iaf!

2011-06-15 @ 21:23:52
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0