Sol



Har haft nästan en helt perfekt dag idag, sovmorgon och ett besök till erikshjälpen startade jag dagen med. Hittade massa kul bla tre rätt stora prismor, en hylla och en kupa med fat. Bilder kommer..
Sen blev Precious glasssugen och det innebar att vi fick åka förbi OK och köpa mjukglass.. Mumma !!

Det har ju varit så varmt idag och efter viss dividering slutade det med iaf att jag, precious och monie åkte upp till rotvik för att sola och ev bada om det var varmt i vattnet..
och om vi solade, så härligt !



Solkrämen flödade så klart !

och Precious som var rätt trött och sliten idag, hade Jerker hos sej igår och ett par öl slank nog ner..



Efter någon timmes pressning i solen grillade vi korv och sen var det dags !
Årets första dopp...
och efter stund blev det allt ett dopp, t.om två faktiskt







Sen hem, duscha av sej allt sjövatten och efter ett infall blev det middag på Galna Tuppen
Perfekt tillfälle tyckte jag och inviga mina nya randiga klänning =)



Monie o ja på Tuppen



o Precious var med såklart <3



Monie beställde nachos och jag o precious hamburgare. So far så good



Efter ca 10 minuter efter vi börjat äta slog dä till, blev illamående, kallsvettig och så började det krampa och göra ont..
JÄVLA SKIT !!!!
Det var bara och betala och åka hem, nu ligger jag här med värmedyna och medicinerade.. så nu känns det bättre..
Vore ju så synd om allt kunde vara bra någon gång

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0