Tagetes



Efter pärsen igår orkade jag upp ve halv två och allt efter dagen gick kom solen fram och då åkte solstolarna fram. Vilket var premiär för dom iår, vilket va kul.. o jag satt där inte länge tills jag fick sällskap =)


Lilla syster yster !


Vi har världens bästa granne Lisa som allt som ofta bjuder på nybakade bullar, kakor och idag blommor.
Hon hade sått för många stora tagetes och gav oss dom som blev över.. Snällt va !
Men för stackars Precious innebär detta att han fick sätta sej och måla en stor kruka vit..
Ett erikshjälpenfynd som legat i källarn en längre stund och väntat på att komma till användning



Tur att han fick köttbullar i tomatsås av mamma som belöning =)
Hade på känn att den krukan skulle bli fin vit för den hade så fina utsmyckningar
Blev så nöjd med den att jag måste ha den inne till hösten =)



Det fyller på sej med planteringar under trädet !



KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att ha en egen målare som kan fixa medan man solar! =)

2011-06-06 @ 10:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0