Vardagslyx



Dagar som jag mår bra vill jag passa på och greja och fixa med allt.. så idag har det blivit mycket grejing och det är för mej vardagslyx. När man håller på att göra ett snyggt arrangemang eller få lägga på en ny vit virkad duk då mår jag som allra mest
Och appropå virkade dukar så hittade jag för längesen en lång smal virkad duk.. som antagligen använts till att pryda hyllor eller gardinstänger.. men som tur va passade den perfekt i längd på den nedersta hyllan i köket. =)



Har lånat ut nästan alla min shabby böcker och hyllan blev så tom så några silverbrickor får fylla utrummet tillsvidare




Moster Ingalills doftpioner pryder köksbordet =)



Fick en del rosor från lillebror, dom flesta avbrutna men det gör inget för det blev ett gulligt arrangemang i köket



När jag ändå hade farten uppe så fick ljusen franska liljor istället för små medaljonger och dom vita tulipaner åkte upp tillsammans med olivträdet





Efter allt detta grejande sitter jag nu helt slut i soffan, har tänt alla ljus i vardagsrummet..
Mina finaste finns på tvbänken



Mitt senaste erikshjälpen fynd, en liten skål för 5 kronor.. som nu ä fylld med vatten o hem till 3 små flytljus !



o på vardagsrummet.. zinkbaljan som monie o ja stöpte klart idag !



Fredagsmyset för mej består av ostbågar o dessa kärlekarna



Efter denna bildbombadering säger jag hej och skickar er tusen KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Therése (Vickis vän)

Är väldigt kul o titta in på din blogg o få inspiration till mitt shabby hem =)

2011-06-17 @ 20:57:46
Postat av: Anna

åå va roligt, du ä så välkommen Therese !

2011-06-17 @ 21:21:02
Postat av: vicki

Oj oj..... Ja får lämna tebax böckerna ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0