Vitt

 
Har haft en väldigt bra dag idag. Var med ocka o syster yster på stan på förmiddagen och köpte mej faktiskt en långklänning !! En randig förstås, älskar randigt. Har provat massa långklänningar men ingen har suttit bra men denna gjorde det faktiskt. Tror det har att göra med att den är skuren på ett annorlunda vis.
Och eftersom jag inte fick några elaka kommenterar på bilderna när jag badade ;) så vågar jag på att lägga ut en bild.



Ä inte helt nöjd över att överarmarna ä bara men men..

Ä inte såpass än att jag orkar äta både lunch och middag och eftersom vi lunchade på stan blir det ingen middag för mej, så det blev pizza för Precious idag så jag följde med och gick in till inredningsaffär här i stan..
o dom hade massa grejer från different design som jag verkligen ÄLSKAR !
Köpte massa hjärtan o några rosor, betalade inte mer än 50 kr
Billiga shabby grejer ä livet dä, finns knappast något bättre =)



Dom små hjärtana blev ett välförtjänt ändring på dom små hyllorna



Den stora kupan på matsalsbordet har sedan länge skrikit efter en förändring och rosorna blev ett fräsch förändring





När jag ändå var i farten bytte jag kuddfodral på kuddarna i soffan.
Härligt, krispigt, fräscht och vitt !!



ååå.. den som ändå hade en vit soffa :/



Så, efter väldigt händelsrik dag så är jag faktiskt ganska trött, mycket tack vare alla mediciner. Men jag tar en dag i taget.
Nu ska jag plantera lite silverfall i regnet:D

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Emelie♥

superfin klänning! :D passar jätte bra på dej!

2011-06-09 @ 19:09:30
URL: http://eemeliebbergqvist.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?<3

2011-06-09 @ 19:59:27
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Vita Hemligheter

Svarade dig på min egen blogg men kom på att jag kanske borde svara här också!:)

Och Ja...jag gör alla tegelpannor själv i min Verkstad, en såldes idag...kommer i ett inlägg imorn (tror jag).

Så fint du har det och vilka shoppingfynd!

Ha det gott!

Kram Emma

2011-06-09 @ 22:00:09
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0