Härlig känsla



Idag var det första dagen med points och visst har det gått bra, det ä lite besvärligt så här i början innan man lärs sig systemet och pointsen på dom vanligaste grejerna.
I andan med mitt nya liv så var Ylva och jag på badhuset och simmade.. o jag tycker det är supermysigt och gå o bada.. inte så mycket simmande i sej utan det som händer efter.. brukar passa på att peela kropp o ansikte o packa in håret o basta..
När man kommer hem och får lägga sig i soffan och man är sådär gött mör i kroppen och den dä'ra härliga känslan infinner sej, det gillar jag.. !!
Förrutom badhuset så är det iaf två saker här i skokartongen nu som gör mej xtra glad just nu

Det första är kudden som står på rotviksstolen i rosa rummet, ja ser den varje kväll innan jag går och lägger mej.. o tycker färgerna är så fräscha och längtan efter våren växer sig starkare.
Även om jag längtar efter sol, värme och ljus så är det allt mysigt när man får tända lampor och kura upp i soffan =)





o sen så klart trappavsatsen... blir så glad när jag går där o har lite ändringar/ fininsh touches !!

Fågelburen har flyttats från vardagsrummet, tycker den gör sej bättre där



o den stora gularöda mattan har bytts ut mot två små vita runda mattor



Imorron blir det jobbing igen, jobbar två dagar denna veckan och ledig 3..
Tänkte hinna med ett besök till erikshjälpen med mamma imorrn innan, letar ju efter detta pelarbordet !

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0