Helg?



Har precis kommit hem ifrån en urmysig simtur på badhuset där de var " vuxenkväll " vilket betyder att de var nersläckt, tända ljus och lugn musik och efter simturen blev det så klart bastu så nu sitter jag här som en mör kokt hummer  i soffan !!! Har tänt mina ljuslyktor på bordet och bara myser med världens goaste Herr Alfie i ansiktet.. En nästintill perfekt start på långhelgen som nu kommer !



o ännu bättre blir det förhoppningsvis imorrn de ska grejas med mina erikshjälpenfynd från i onsdags och Madonnan ska blingas..
Tänk va fint med vitsippor i den lilla vasen o en liten påsklilja i sockerskålen, vita blockljus på silverbrickorna och så klart det vita påskägget !!
Märker nu själv att jag fått dille på saker i silver och fattigmansssilver iaf men åå vad jag älskar shabby  =)



Nu väntar ett nummer av lantliv på mej !

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0