Nähe



För ungefär 1 månad sen var jag inne på Bergvik, själva mataffären Coop och där hade dom zinkhus o 3 olika storlekar och till väldigt bra priser oxså men jag köpte bara ett litet eftersom jag inte då hade någon aning och vart jag skulle dom stora.. något som jag ångrat bitter ändå sen jag satte mej i bilen..
Men idag var jag där igen och denna gången gjorde jag inte samma misstag.. köpte med mej två stycken..
Vart jag ska ha dom ??
På de nya cafebordet på framsidan såklart.. Visst ä dom helt underbara, fick bägge två för under 300 kronor.. vilket kap va !!



Så samlingen till bordet blev komplett med dessa penséer från ikea. ( av alla ställen ). såg väldigt fram emot o komma hem o ta bort vintern på framsidan men vad händer då?
Då börjar dä snöa på vägen hem =(



Blev positivt överaskad av blommorna på ikea faktiskt, va finare än vad dom såg ut på bilderna..
Nu fattas bara mossan o fint väder och en bra dag så kommer framsidan vara vårfin igen =)



Imorrn ä det vägning, hoppas såklart på viktnedgång o lite mer än 0,5 kg denna gången.
=)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Hobbykällaren

Visst har man ångrat saker man inte köpt, och grämt sej sen. Vilken tur du hade att zinkhusen fanns kvar, blir ju snyggt med alla samlade. Penséerna var ju söta. Ha en bra dag. Kram Anna-Karin.

2011-03-28 @ 10:25:47
URL: http://www.hobbykallaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0