Rosa



Det är ju knappast någon nyhet för nån som känner mej väl att förrutom vitt så är rosa min absoluta favoritfärg.
o rosa i alla nyanser, har rosa foppaskor på jobbet, rosa pennfack, rosa rummet, massa rosa tröjor, rosa väska m.m.
Och från och med idag är jag en mycket stolt ägarinna till ett chockrosa reebok easytone skor inköpta på stadium. Behövde verkligen nya skor att ha på jobbet, foppaskorna har hållt i ca 4 år och börjar nu få ont i fötterna så ett par nya var ett absolut måste. Har funderar på easy tone skor och när jag såg att dom fanns i rosa var saken klar. =)
Dyra, ja men får se det som en investering, går ju 8 timmar per dag, minst 5 dagar i veckan så jag hoppas att det lönar sej i längden  !

Visst är dom fina !!





Vi hade bestämt detta Ylva och jag att vi skulle svänga förbi Bergvik och kolla på skor men som alltid när vi ä ute på tur blir det gåing i andra affärer oxså =) o denna gången var inget undantag, HM och Gina fick sej en genomkörare och jag ser efter mina inköp idag att jag älskar rosa !!
Ylva köpte samma fast i andra färger, mest blått.. Hon köpte även samma skor fast i vitt.. Imorrn ska det premiär gås =)



Annars fortgår hallrenovering, väggarna uppe i trappan och vid fönstret är färdigmålade nu.. Bara lite lister som ska målas och sen är det äntligen färdigt.. =)

Här ä fönstret innan !!



 o nu efter.. mycket ljusare och fräschare.. Imorrn ska det möbleras och grejas



Ikväll blir det soffläge för mej och bläddring i jeanne darc för inspiration !!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0