Tallrikshylla



Sen vi grejade i hallen har vi haft en vägg som jag inte riktigt kommit på vilka tavlor som ska hängas upp..
och har alltid velat ha en tallrikshylla men har inte haft platsen för den..
Men när jag slösurfade igår så kom jag in på Selmas hus och där hittade jag den, tallrikshyllan o den riktigt klickade till att på den väggen skulle den hänga =)
Några klick senare och den va min..
Precious fick hämta den eftersom jag har en offdag idag men när han kom hem med den så magiskt nog blev jag väldigt pigg... =)

Här ä väggen innan, tråkig o dan



o några spikar senare är den på plats



Eftersom ja redan visste om hyllan igår blev det ett besök till erikshjälpen för att leta tallrikar o annat kul till hyllan..
5 tallrikar följde med hem, några silverfat och den helt underbar vit kanna..

Så blev det iaf



Tycker mönstret på tallrikarna ä så fina






Med hyllan inräknade har jag sammanlagt lagt ut ca 300 kronor, vilket kap..
o den vit kannan är nog månadens fynd, dom stod stuvad bakom några korgar så jag antar att jag  någon hade gömt den men jag hittade den allt ;)
Tycker den ä såå ljuvlig !!



Så nu fattas bara den vita karotten...
Tack förresten för tipsen om äggtrågen, ska beställa ett under veckan..

Ikväll ä det min tvkväll med mästerkocken o greys..

KRAM


Kommentarer
Postat av: Britt

men, åh, va fint det blev! Tänk va snabbt man blir pigg när man får piffa lite hemma!? ;-)



Kannan var otroligt söt, vilket fynd!



Kram Britt

2011-03-31 @ 09:57:02
URL: http://hemmahosselma.blogspot.com
Postat av: Fia

Vad fint det blev!

2011-03-31 @ 14:49:00
URL: http://pennybridger.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0