Tips !!

Måste tipsa er om två nya upptäckter som jag nyligen har gjort.. Får alla er inklusive mej själv som tycker att lantliv har ballat ur, tycker inte reportage och bilderna är så himla lantliga längre, har lånat några äldre nummer av lantliv och det tycker den tidiningen var bättre för.. Men deppa ej för jag har upptäckt norska lantliv eller lev landligt. ett mycket bra ersättare för lantliv


 

Måste tipsa er om två nya upptäckter som jag nyligen har gjort..
Får alla er inklusive mej själv som tycker att lantliv har ballat ur, tycker inte reportage och bilderna är så himla lantliga längre, har lånat några äldre nummer av lantliv och det tycker den tidiningen var bättre för..
Men deppa ej för jag har upptäckt norska lantliv eller lev landligt. ett mycket bra ersättare för lantliv I väntan på nya numret av vackre hjem som ska komma till säffle iag till veckan får jag nöja med allt i hemmet lantligt special ! Läser den inte annars men med denna framsidan åkte den fortfarande snabbt ner i vagnen..



Dessa två tidningarna ligger på mitt nattduksbord, blir att bläddra o läsa innan jag går o lägger mej =)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0