Biltema



Ja, som kanske såg i förra inlägget följde några saker med hem från biltema fast jag bara skulle ha en grill.
Hittade några billiga och lagom stora zinkhinkar, perfekt till vårens o sommarens plantering.. o vitt grus och lägga på jorden i zinkhinken. Mycket smakfullt tycker jag =)



o vet ni, när jag skulle gå till labb så gick jag förbi blomsterhandeln och vad skådade mitt lilla öga..
joo en sliten liten vit låda.. o så fort jag såg visste jag att jag tvungen och ha den..
o till min stora förvåningen var det halva priset.. Perfekt !
Visst ä den ljuvliga, funderar på att plantera små violer i





Vilket gött väder vi har, soligt och varmt.. o vi passade på att inviga den nya grillen och äta ute på altanen för första gången i år, verkligen ljuvligt.. !
o den lilla donnan låg bredvid mej i soffan hela tiden och hon ligger kvar och njuter än <3



Imorrn hoppas vi på lite mera shopping ;)

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0