Fynd !!!

Denna dagen har verkligen varit upp och ner, dåligt och bra.
Ett besök på magtarm stod på schemat idag hos min doktor Clas Lundgren.
Vi pratade mest och han klämde på magen och jag skrek, slutade med att ev kan det bli aktuellt att lägga in stent i oddin så den inte läker ihop.. Får se vad kirurgen säger imorrn.
Men innan vi åkte till karlstad så hann vi in på Erikshjälpen och där hade jag inte vart på länge och det första jag såg va dessa två silverljusstakar. Dom skulle ja bara ha, en skål och ett par virkade dukar blev det oxså





Ljusstakarna blev verkligen mysiga i fönstret =)



Jag fastnade för den lilla skålen för att den ä så räfflig och tänkte att det skulle bli ett mysigt sken om man sätte i ett ljus i...
Så sagt och gjort, lite ikea-sand och ett ljus åkte in och det blev så bra !
Allt för 10 kronor =)






Imorrn är dem kirurgens tur och säga sitt.. o sen förhoppningsvis en mysig dag med mamma, syster och mormor på Bergvik

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0