Hemma


Vad ljuvligt det ä sätta nyckeln i ytterdörren och komma hem när man riktigt lääängtat hem av olika anledningar. Slå igen dörren bakom sej och andas ut.
 Denna känsla läängtade jag efter idag efter doktorn ringde..
För att göra en låång historia kort så blev det 2 veckors sjukskrivning, hemma med vilning, blodtryckskontroller x 2, temp x 1 i väntan på kirurgen i nästa vecka o göteborg inom en snar framtid.
Det som gjorde min dag förrutom några goa hejdåkramar från utvalda arbetskamrater va att jag o ylva fick flex och fick gå hem tidigare och årets första kulglass, aldrig fel o jag unnade mej senaste numret av Lantliv..
Ska lägga mej en i nybäbbad säng och läsa sen, det ä vardagslyx för mej !



Ni har inte missat lantlivs första ljuvliga sommarnummer, helt underbar !!



Nu blir det greys för mej !

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0