Hundkex



Har en bra dag idag och den blev ännu bättre när jag hämtade boken sanselig sommar.. som jag har väntat och längtat.. o ja blev verkligen inte besviken, en helt underbar bok och den gjorde mej så full av inspiration att köket fick ett välbehövligt ombyte.
Tänk va lite blommor och spetsdukar kan göra för att skapa känslolägen och mys.
Följde med mamma ut och plockade hundkex, dom står sej ju inte länge men dom är fina så länge dom håller





På köksbordet vilar två av mina kärlekar, Signe och boken =)



Älskar dessa virkade dukar



Fick ju tips att jag skulle ha pelargoner i köksfönstret och detta tog jag fasta på
Plastblommorna åkte ut och in kom spetsduken, tre små vita lyktor..
Blev faktiskt nöjd









Va tycker ni? Jag tycker det blev finare iaf =)
Nu ska jag fortsätta bländra i min underbara bok

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Valentine

Vad fint det blev med hudkex! Och så klart lilla Signe <3

2011-05-24 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0