Inför sahlgrenska



Imorrn ä det äntligen dags för sahlgrenska besöket och jag är superpirrig, nervös, förväntansfull  o lite pirrig..
o vad gör jag när jag ä allt detta, joo ältar till dödagar så klart både i mitt huvud, med precious, med mamma, me djuren, ja ni förstår.
Och gogglat förstås, både på doktorn, mottagningen på sahlgrenska, vägen dit, väder och ifall det finns några roligt shabby affärer på vägen dit.. =)

Läkarn som jag ska träffa imorrn heter Magnus Simrén och han är docent inom gastro och hepatology vid Göteborgs universitet, han har forskat på IBS och räknas som den främste ibs experten i Sverige.
Men nu har ju jag inte nån IBS och men som det ältande människa som jag är, har ja självklart ringt till mottagningen och frågat varför ja ska till honom.. ja, ja vet, ja ä knäpp !!
o fått till svar att han oxså ä ju DOCENT i gastro och hepatologui och då kan förmodas vara mycket kunnig inom detta område.. Ja, just dää :/



Här ä han iaf, hoppas han ä trevlig och har bra besked o ge mej imorrrn..
Det värsta som kan hända imorrn är att hela besöket tar 5 minuter och han säger, det ä inget mer vi kan göra..
Då tror ja mamma o mormor får lämna av mej på psykakuten på csk på hemvägen. =(

Den lilla biten i mej som är realistiskt säger till mej, vi får se vad som händer imorrn och ingen ide och tänka på dä nu !
Tror ja ska ta mitt eget råd och lägga mej i soffan o mysa med världens finaste Alfie =)



KRAM !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0