Lördag





Här sitter vi och planterar, men om sanningen ska fram, så är precious som planterar och jag tittar på ;)
Det var så mycket som skulle grejas igår så vi hann inte med att plantera hängsurfinorna som jag köpte igår.
Så det fick bli dagens projekt. Så nu hänger dom i två vita amplar på altanen..



Dom dubbla surfinorna tycker jag ä finast !



Det ä även dags för dom små krasseskotten o komma ut och få lite sol och värme. Dom har ju stått i rosa rummet sen vi planterade dom för två veckor sedan och nu har dom kommit upp och växer jättefort och det ä så kul !



När jag va med mamma på domus förrut så snurrade det helt plötsligt te i huvudet, så jag va tvungen o hålla i hyllorna.. men det gick snabbt över men jag skulle bara ner krassen så snurra det nått så gruvligt så jag måste ha tappat balansen och ramlade i den lilla trappan ner till altanen..
Stackars Precious blev så rädd men jag slog mej inte förrutom jag måste ha vrickat till foten så den ä bra öm men det ä inte svullen eller blå.. bara rejält om så syster Precious har lindat om den ordentligt ;)

Stackars min fot =(



Nu ska vi grilla iaf och fortsätta njuta av det fina vädret..
o ja ska gå ner mycket försiktigt i trappan ;)

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0