Silverbricka



Har letat en evighet känns det som efter den perfekta silverbricka, en bricka som är lagom i storlek, lyster och ska helst vara slät. Dom brickorna som jag har hittat har antingen varit för stora eller små, i koppar eller för snirkliga.
Men på erikshjälpen idag hittade jag den perfekta brickan och jag blev så glad.
Sen följde så klart ännu flera virkade dukar med hem och några zinkhinkar.
Mamma o ja var på torget innan o kollade på blommor.

Visste precis att på vardagsrumsbordet skulle den ligga och lyktorna i fattigmanssilver och skålen som blev en ljusslykta ( förra veckans fynd :)) skulle finnas med.
Har grejat nu med brickan under eftermiddan och jag ä så nöjd, blev mycket bättre än jag vad ens kunde hoppas på.



Virkade dukar på och under brickan så klart !





Den lilla kupan, tekoppen med nyinköpt plättar i luften o 4 ljuslyktor
o ett litet vitt hjärta



Dom veckade kanterna tycker jag ä finast med brickan



Tänk att så lite kan göra så mycket !

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0