Ynkligt !



Jag går ut hårt och kör enligt resonemanget att när jag ändå ä hemma då jäklar..
och det jag startar med en bruten/spricka i fotknölen som jag fick när jag ramla i trappan i lördags. Har vart på vårdcentralen och röntgat.
Jag skrek rakt ut när doktor sa att det va en fraktur
-JA VÄGRAR O HA NÅTT *** GIPS !!!!
Nej nej, sa den förskräckta doktorn, de behövs bara avlastning och lindning av foten..
o då skämdes ja ännu mer haha

Min stackars fot =(



Så nu ä statusen för Anna Rooth så här
-får ej gå längre sträckor inom dom senaste dagarna
- Får ej lyfta
- får ej ligga på magen 
- ska ta 6 tabletter på morgon, 5 på kvällen, 4 på lunch
- Ont i fot och mage

Men det finns höjdpunkter och annat kul som piggar upp, idag kom äntligen kom kallelsen från sahlgrenska och jag ska dit 1 juni och jag är så glad, känns som ett ljus har tänts i tunneln igen.

Imorrn ska jag hämta en bok som jag har läängtat så efter nämligen denna



och ska jag passa på o krama o prata med Jessica som jag inte har sett på evighet.
Hon ger mej mycket kraft och energi !

KRAM så länge


Kommentarer
Postat av: jessica

Men åhh, din stackare! Hoppas foten läker fort. Vi ses imorn fina du. <3

2011-05-23 @ 20:49:09
URL: http://hosediths.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0