Krona

Hej !!!
Kände att jag ville ha en förändring på månbordet, tyckte det var så mörkt där i hörnet fast dom tre fattigmanssilver lyktor lös.
Så jag bytte ut murgrönan som var där förrut
till skålen som är fylld med snäckor och ljus !! =)
Älskar ljus, det ä ju ingen hemlighet för dom som varit här förrut ;)
Men särskilt nu under hösten så är det så mysigt att tända massa ljus och bara mysa i soffan =)
Ville dekorera kronan ännu mer så en änglavinge och hjärta fick göra susen !!
Den stackars murgrönan får på vitrinskåpet och pryda väggordet, nu är det upp till mej o precious och vattna ;)
Har en off dag idag, allt pg.a några varmkorvar som jag inte kunde låta bli igår så jag antar att jag får skylla mej själv...
Vill passa på och tacka för alla gulliga kommentarer, blir så glad för dom och hälsa alla nya besökare Välkomna och hoppas ni kommer tillbaka =)
Och ni missar väll inte att Skokartongen har en egen facebook sida och där ä ni samtliga välkomna, bara att gilla ;)
Nu ska jag ta en runda till mina favvobloggar och fylla på med inspiration !!
Önskar er fortsatt mysig söndag....
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna och är 23 men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda vilken bakgrund man än har:)

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps.Glöm inte att anmäla dig till min veckans blogg tävling och ha chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag:)

2011-11-06 @ 16:23:31
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Elin e

Kram på dig Anna!

2011-11-09 @ 19:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0