Ljung

Hej !!!
Har varit med mamma ut på stan idag, handlade lite mat, mossa ( !!!!! ) och några växter som jag kan ha ute.
Har en överblommad liten bollkryss där men nu blev det mycket bättre tack vara en ljung, mini en och lite mossa =)
Murgrönan har hängt med sen i våras då det var penseer och påskliljor och i somras var det surfinor.
Har försökt att göra det lite höstigt med dessa sten äpplena
Gjorde ju rönnbärshjärtan här i sensomras men dom ruttnade ju bort men på Esters köpte jag en rönnbärshjärta som aldrig kommer ruttna bort ;)
Bloggade ju här i veckan om att jag inte gör nån stor grej av All helgona men nu har det åkt fram ett bord med två stora svarta lyktor på.
Har blivit så inspirerad av många som har fina lyktor ute och då vill jag inte vara sämre ;)
Ni får ursäkta dom oerhört dåliga bilderna som är tagna med min mobilkamera. Den kameran som jag brukar använda går det inte att få liv i, så då får man ta vad man har !!
Nu ska jag vila efter fartfylld förmiddag !!
Trevlig alla helgona önskar vi alla i Skokartongen !!!! <3
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker grupp du fick till med levande blommor



Kjell

2011-11-05 @ 18:25:13
Postat av: Stina

Så mysigt du har fixat till. Fina lyktor igen.:-) Kram Stina

2011-11-05 @ 20:52:10
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Emma

Allra finaste lilla Anna, tusen tack för söta hälsningar hemma hos mig, om du anar hur mycket de värmer! <3

Så fint du gjort vid entrén, verkligen välkomnande. Blir sugen på att pyssla lite när jag kikar in här hos dig. =)



Kram kram

2011-11-06 @ 12:13:42
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0