Måndag

Hej på er !!!!
Mår inget bra idag, har inte mått bra på hela helgen, tuppade faktiskt av igår eftermiddag hos mamma så jag skrämde nog livet ur mamma o lillasyster.
Men det har molt och värkt hela helgen så igår orkade jag inte mer utan det fick bli en besök till akuten inatt.
Vi åkte strax efter tolv inatt och kom hem ca halv sju på morgonen, väldigt drygt, ledsamt och tråkigt..
Stackars Precious som får stå ut med allt, han ä verkligen mitt  största stöd och klippa i allt detta.. på gott och ont :/
Imorrn ska jag till doktorn på magtarm, ska bli intressant och se vad han säger...
Så det får bli bilder från helgens mys, passade på att tända lyktor i trappan, det händer inte ofta men jag kände att jag va tvungen att göra nått så jag blev på lite bättre humör :D
Lyktorna kommer ifrån IKEA och det stora hjärtat ä köpt i en inredningsaffär i Åmål av alla ställen ;)
Hoppas ni haft en bättre start på veckan !!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Vita Hemligheter

Krya på dig vännen:) Hoppas du mår bättre snart!

Kram Emma

2011-11-07 @ 17:52:46
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/
Postat av: Isabelle

Jättefint hjärta! :-)



Kram!

2011-11-11 @ 17:30:38
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0