MYS II

Har precis kommit hem efter en otroligt mysig eftermiddag som spenderades med min älskade lillasyster..
Vi har haft shabbymys hela dagen och det var så gött att få tänka på nått annat =)
Det självklara starten var Esters Cafe så klart där vi började med att äta en jättegod lunch =)
Fläskfile med klyftpotatis och chilibearnais sås, mummigt !!
Och efter lunchen blev det självklart shopping =)
och så mycket fint, att jag inte bara dog...
Titta här får ni se va mycket fint !!!!!!
Detta va mitt favoritrum, massa vitt och fattigmanssilver.. så fiiint och det följde med massa saker hem, lite till jul och lite annat ;)
Efter Esters åkte vi vidare till Nysäters Hem och Antik där två stora silverbrickor fick följa med hem..
Vidare åkte vi till stan och till Kök och Present där en stor bebisängel fick följa med.. han ska jag ha i den stora lyktan =)
Vi avslutade dagen med Lindex och träffade mormor och Bosse =)
Allt detta följde med hem, favoriten är såklart ängeln och kakburken !!
Här ä silverbrickorna och hjärtakranserna som ska få sitta på ytterdörren =)
Kommer bli bra tror ja, lite tråkigt att inte få greja med julsakern nu.. men det ä väll bara o vänta snällt !!
Fick brev på posten idag att jag ska till doktorn på magtarm på tisdag, ska bli intressant och se vad han säger..
Pratade med smärtcentrum idag, får vänta som längst 12 veckor på att komma dit.. o det ä i januari som längst.. o kirurgen sa att jag skulle va sjukskriven tills jag får komma till smärtcentrum =(
Får se på tisdag vad doktorn säger..
Nu ska jag vila lite och sen greja med mina saker =)
Roligt att besöksantalet bara stiger, jättekul, så Välkommen alla nya bloggläsare, lämna gärna en kommentar då blir jag så glad :D
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0