Mysigt !!

Hej !!!
Nu är jag tillbaka efter ofrivillig bloggpaus =( men nu ä det någorlunda fart på mej, har ätit mat för första gången denna veckan och det gick bra efter oxså !!
Tyvärr så har ännu en stackars blomma fallit offer för mitt blomhandikapp men jag ger mej inte ;)
För idag har jag köpt en ny så nu blir det att vattna o vattna :D
Krukan är en loppad grej som jag tycker är helt underbar !!!
Jag känner att mina inspirationa nivåer är låga men ändå kliar det i fingrarna, vill greja med arrangmang i mina krukor och skålar... LÄNGTAR Efter advent !!
Så för att fylla på nivåerna igen ska jag ta en runda hos er andra goa bloggerskor och så har köpt mej dessa ljuvliga sakerna...
Massa KRAMAR !!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, så mycket fint! :-)



P.S Var med och tävla om ett julpaket på min blogg!

2011-11-13 @ 10:56:56
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Lizas Lantliv

Usch, tycker så synd om dig....

Så fint på din bricka!

Åh va kul med massa inspiration till advent, snart får man pynta! =)



Ha det bra!



Kram Liza

2011-11-14 @ 14:35:24
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0