Hej

Hej på er !!
Det har varit en tag sen jag va här sist nu men det har varit och är en tuff period för mej just nu och jag försöker med alla medel jag kan att hålla huvudet över vattenytan.
Men det är så ootroligt jobbigt, både för mej och precious..
Ja, stackars Precious, vad han får stå ut med mycket, en klagandes fru som har svimma kväll och skrämt livet ur stackars Precious.
Som jag, det är jobbig nu och jag vill helst vara ifred, inte prata med nån utan bara liggar kvar i sängen.
Men jag vet att jag måste försöka kämpa och stå ut för det kommer bli bättre när jag får komma till smärtkliniken.
Men det är så otroligt jobbigt !!
Det tar så otroligt mycket kraft och energi att bli funderar och oroa sej över hur alla andra har det, hur mormor mår dåligt över mej och precious mår inte bra...
Nu vet ni lite om hur läget ser ut, jag har tappat all inspiration och kraft, finner inte samma ro i shabby chic som jag gjorde förr.
Men jag försöker kämpa och tar en dag i taget.
Massa kramar

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se

2011-10-31 @ 23:04:57
URL: http://missalicia.se
Postat av: Kaosmorsans Vardag

Men du va jobbigt=(

Hoppas du snart mår bättre!



Krya på dig!



kram

2011-11-01 @ 07:39:48
URL: http://kaosmorsansvardag.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Men uch då vad jobbigt du har det! Hoppas verkligen att du kan få den hjälp du behöver av sjukvården.

Sänder en massa styrkekramar.

Anna

2011-11-01 @ 17:12:12
URL: http://annashusidingtuna.blogspot.com
Postat av: Lizas Lantliv

Hej vännen!



Tack för din goa kommentar!

Fy.. lider med dig!

Hoppas du snart kan få hjälp så du mår bättre o hittar glädjen igen!



Kramar Liza

2011-11-01 @ 17:57:58
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0