Lilla hallen

Igår kväll i reklampauserna i bonden o greys fick jag ett ryck och härjade runt i den lilla hallen på övervåningen. Blev ju så besviken när symaskinsbordet inte blev bra så jag har inte haft lusten till att greja men igår slog det till ;)
Här ä den, den minimala hallen !!
Har haft en hylla liggandes i rosa rummet och bara väntat på sin plats och igår kom den äntligen upp.
Älskar denna hyllan =)
Tycker om att se Dolfie det första jag gör när jag går upp på morgonen.
Dolfe ä katten på kortet och våran första " bebis " .
Är så nöjd med hur ramen blev, det blev väldigt mycket finare i vitt =)
Funderar på att göra om den till en spegel
Även lampfoten blev mycket finare i vitt, börjar bli mer o mer glad i lampkjolen
Broschen ä en fynd ifrån Nysäters Hem och Antik !!
Är jätteglad i dom flesta sakerna i lilla hallen men detta med symaskinsbordet vet jag inte hur jag ska lösa :/
Det saknas något bredvid fönsterluckan men vad ???
Ett väggord kanske eller en tavla ??
Är nöjd med sakerna på bordet
Så gamla o nya bloggläsare ,jag behöver er hjälp,
Vad ska jag ha ovanför symaskinsbordet, ska fönsterluckan bort och det stora fönstret tillbaka ?
Alla förslag/kommenterar mottages med glädje !!!!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Marias Hörna - Njut av Livet ♥

Hej vännen...en sådan mysig hall. Vet precis vad jag skulle göra. Hänga tre små tavlor på rad lodrätt till höger. Eller 2 lite större. nej....tre små. Vita eller kanske svarta ramar. Det tror jag skulle vara snyggt. Lycka till, kram Maria

2011-10-13 @ 18:22:22
URL: http://mariashrna.blogspot.com/
Postat av: anette borg

Hej vännen, klart jag hjälper dig, Vad glad jag blir att du frågar, hihi.

Du har fått det jättefint. Mitt förslag är liknande ovan. Gärna en grov planka i vitt med ett eller flera ord på, kanske ett talesätt. Men den ska definitivt vara på höjden och mycket mindre än luckan.

Och så ett sak till, hihi. Jag ska köpa mig en vit ljusslinga i vinter, har velat ha den länge. Finns hos vissa Blogg/ när butiker. Lampan ser ut som en blomma. Ska leta efter den själv. Men den skulle var fin att hänga runt luckan. Då lyser det upp lite och ger mer rymd till hallen:)

Lycka till:)

Kramkram och sov gott <3 nettan

2011-10-13 @ 21:30:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Vita Hemligheter

Svarta ramar tror jag på, matchar det svarta stativet på bordet. Jag hade nog tagit bort luckan och satt fyra ramar som en fyrkant över bordet. Annars kanske en lite större spegel som gör att hallen känns lite större.

Kram Emma

2011-10-14 @ 14:16:03
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0