Måndag

Hej !!
Lovade ju under helgen bilder på mina loppade fynd ifrån lördagen.
Ni som följer bloggen är väl medvetna om min passion för fattigmanssilver och silver och passionen är still going strong för gissa vad som följde med hem
Jo, ännu mera fattigmanssilver o silver =)
När jag kom in på erikshjälpen så glimmade nått till i ögonvrån och jag va tvungen att gå och titta och vad hittade jag då, jo denna skål i äkta fattigmanssilver :D
Tycker den ä helt ljuvlig och priset likaså, hela 10 kr !!
Har inte hittat platsen för den än men det kommer =)
Mitt andra fynd var 3 silverbrickor i tre olika storlekar och mönster. Just mönstret på var brickan gjorde att dom va tvungen att följa med hem till Skokartongen.
Som shabbian tycker jag att man inte kan få för många silverbrickor ;)
Förrutom fin fina ljusbrickor och fat så är ändå min absoluta favorit att stappla brickorna på varandra och luta dom bakom nått.. Tycker om att se olika storlekar och mönster.
T.ex på hyllorna i köket har jag några brickor i olika form o storlek stapplade bakom en hjärta på tråd...
Men dessa brickor får nog sin plats på månbordet..
Mår förövrigt väldigt bra idag vilket jag inte jag gjorde igår. Det dygnet var det jobbigaste på länge, fick ont på lördag kväll och medicinerna jag hjälpte inte, jag orkade härda ut till söndag kväll, då hade jag kräkts fyra gånger och ringde storgråtande till min mamma o skrek jag- jag orkar inte mer.....
Efter flera och om så 15 min senare satt vi i bilen på väg till kirurgakuten..
Väl där träffade vi en helt underbar kvinnlig kirurg, tänk om alla vore som henne..
Fick en smärtstillande injektion och mådde mycket bättre efter ca 30 minuter,
Den injektionen bröt krampandet och peppar peppar, än idag har det varit lugnt =)
Men Precious däremot har dragit hem en förkylning från Stockholm och han ä jättedålig nu ;)
Tack för alla söta kommentar jag får, betyder så mycket för mej och det är så kul..
så lämna gärna ett spår efter dej !  :D
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Åh så fint!

Älskar oxå både silverfat o fattigmanssilver! =)

Fatet va bara så fint, ett sånt har jag aldrig sett innan!

Vilken gullig bild på er, grattis till alla år ihop!

Vi har varit liiite längre, 13 år i somras! ;)



Håller tummarna att du får vara pigg nu!!



Ha en fin kväll!



Kramar Liza



2011-10-10 @ 17:25:05
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0