Matsalen

Hej igen !!
Har försökt mota ångesten och nerverna inför morgondagen genom att städa här, vilket var behövligt..
Matsalsbordet har varit fullt med loppisgrejer, espressomaskinen och nya loppade fynd.
Så det ä väldigt skönt när bordet och vardagsrummet är nystädat och jag har en fix idé om att jag vill att det ska vara städat när jag varit borta och kommer hem =)
Stolsfodralen får nog inte ligga så här fint länge till, djuren särskilt lilla Määlongi brukar liggar här o leka.
Men nu ligger dom rätt o ä så fina !!!
Älskar kurvorna på stolen
Det är en salig blandning mellan loppisfynd och nya saker på bordet
Silverbrickan ä en loppis och kronorna ä nya
Är som sagt stöllig i kombinationen silver och vitt, kan inte få nog av det !!
Den stora kupan fick jag av min svärmor och svägerska när jag fyller år och är en av mina favoritsaker.
Den stora silverskålen är ett loppisfynd från Nysäters hem och antik och den stora kronan över kommer ifrån Esters Cafe.
Förrutom vitt och silver är jag mycket glad i spets vilket syns i ljuskronan över bordet som är dekorerad med spetsband.
Ljuskronan kommer ju bekant ifrån IKEA
Nu kanske det blir ett kortare blogguppehåll, det beror helt på hur det går imorrn. Om allt går bra är jag hemma på tisdag... kanske kan mms blogga imorrn kväll om jag mår bra.
Håll nu alla tummar o tår för mej imorrn !!!!!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Loppisliv

Hej Anna! Fina stolsdynor med volang på, såna vill jag ha till mina kökstolar, de är så himla charmiga tycker jag.



Klart jag håller alla tummarna för dig imorgon. Sänder massor av styrkekramar till dig //Paula



2011-10-16 @ 19:03:26
URL: http://loppisliv.blogspot.com
Postat av: Louise vita drömmar - My lovely Days

Va roligt! Tack så mycket och detsamma! Trevlig söndag!!

2011-10-16 @ 19:05:17
URL: http://louisevitadrommar.blogspot.com
Postat av: Sussi

Hejsan

Gillar volanger, har haft det tidigare.



Önskar dig Lycka till (om man kan säga så??)



Ha en fin kväll

Kram

Sussi

2011-10-16 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0