Mera

Hej igen !
När jag letade plats efter dom loppade silversakerna så plötsligt löste sej allting, har i flera veckor försökt hitta den perfekta platsen för 3 lyktor i fattigmanssilver men inte riktigt hittat den. Så jag gav upp och dom fick stå i sovrummet på hemnes byrån där.
Men efter flytt på madonnan och kronan så fick lyktorna plats på månbordet tillsammans med dom andra loppade silversakerna.
Det blev väldigt lyckat tycker jag. ... !!
Silverbrickorna får stå i det gamla fönstret tills dom behövs som fat/bricka
Har ju glömt att berätta att jag fått en nytt operationsdatum, måndagen 17 oktober är det dags att hålla tummar o tår.. Det är om en vecka idag, hoppas på en lugn och snabb vecka.
Men nu väntar halv åtta hos mej !!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0