Mys

Ja, idag har vi bara gjort roliga saker =)
Dagen började med att mamma o jag åkte på stan, första stoppet erikshjälpen där massa silverbrickor i olika storlekar följde med hem.. Bilder kommer imorrrn !!
Efter detta blev andra stoppet hos min frisörsalong och som tur var jobbade söta Jessica och hjälpte mej att välja ut rätta toningen, utväxten var bedrövlig.
Tredje stoppet blev på Affection där tjejen som jobbade där hjälpte mej att välja ut rätt foundation och rouge och hon sminkade mej faktiskt.. bara underlag och rouge men de va väldigt gott o inte vara så blek =)
Sen hem till mamma för att färga håret, noppa och färga ögonbryn.
Det ä tur att jag har en sån duktig lillasyster. =)
Färgen blev kopparrött, en färg som avskydde förrut men nu ville ja ha den.
Efter all färgning och noppning åkte vi ut och åt, det blev en litet roadtrip men va gott det var !!
På vägen hem stannade vi hos ocka o company, så längesen jag såg alla mina tre guddöttrar.
Lilla Alva hade blitt så stor och jag va tvungen att hålla en litet stund fast jag inte får lyfta.
Mamma passade på att gå ut med hundarna och ungarna skulle självklart hålla alla hundar, så en kort promenad blev en lång när det ä små ben och fötter med. =)
Jag körde Alva som somnade så gott i vagnen
Monie och Linn gick tillsammans =)
Nu ikväll väntar färgning av ögonfransarna, lösgodis. Plaza Interiör och kärleken, nya numret av Jeanne¨'Darc !
Hoppas ni resten oxså får en mysig lördagkväll
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Så fin du blev!



Ha en mysig kväll!



Kram Liza

2011-10-08 @ 20:24:09
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: anette borg

Hej min vän, såå fin du är i den färgen( säger jag som frisör )

KAn tänka mig att den framhäver din ögonfärg;)

Du verkar ha haft en skön dag, med nära och kära.

Här blev det en tripp till Bankeryd och basket...

Ha det så skönt<3 nettan

2011-10-08 @ 20:42:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0