Onsdag

För er som hängt med här ett tag så vet ni att onsdagar betyder erikshjälpen =)
Som vanligt följde lite gott o blandat med hem, några silversaker, en karaff o en spegel bl.a
Men de roligaste fynden var ändå en gammal snirklig ram och en pumpa i keramik.
och en helt underbar lampfot
Efter erikshjälpen åkte vi raka vägen till Fixer och köpte vit sprayfärg, tänk va fin ramen, pumpan och lampfoten kommer bli vita. =)
Foten kommer jag nog slipa lite på så den får rätta looken =)
Men jag va tvungen att ha en skärm oxså och jag har aldrig gillat dom dom där lampkjolarna men nu har jag inte annat alternativ så jag ska ge den en chans, har tänkt att ha lampan i den lilla hallen på övervåningen.
Nu ska jag gå o spraya ett lager till, bilder på hur det blir kommer imorrn kanske ev sent i kväll om jag hinner och om det hinner torka !
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Marias Hörna - Njut av Livet ♥

Hej å tack för titten hos mig och dina små rader. Nu är det kvällen och kudden väntar. Ha det så gott kram Maria

2011-10-12 @ 21:42:08
URL: http://mariashrna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0