Ont

Jag har varit ledsen idag, hade ont under natten och hela dagen, villket bara kan betyda en sak, att stenten är för stor och gör att de krampar i gallgångarna.
Ännu ett bakslag, det har varit många såna nu, galloperationen och nu detta,
Jag försöker hitta kraft i personer kring mej för att inte förlora fotfästet, men det går inte allt bra.
Det river och vrider i precious  och min relation, tror hans gräns snart är nådd, all hans frustation emot konstiga doktorer som säger olika dag för dag och ringer inte när dom ska, den frustationen kommer ut när jag säger att jag har ont och  då upplever jag det som att han blir sur  på mej men i själva verket ä det hans frustration, ilska och mot sjukvården i allmmänhet som får ord.
Så allt här i Skokartongen är  inte skimrande fint, det  finns mörker  här och det mörkaste är jag....
Det känns som att jag står på ett ben nu och det bara krävs en liten puff för att få mej att tappa fotfästet, vilket jag är livrädd för.
Så det ä tur att man kan fylla på ny kraft och det försöker jag göra hos Precious så klart, Mina älskade katter och Herr Alfie och självklart dessa prinsessorna i triss !!
Här hade jag mitt blonda hår kvar, kul !!!
Nu blev det ett sånt där tråkigt inlägg igen, men det skildrar ju vardagslivet i Skokartongen och jag skulle må mycket sämre om jg ljög och skrev att allt är rosenskimrade rött !!
Så ni kära bloggläare får försöka stå ut och ha åtanke att jag skärper till mej ganska snart ;)
Nu ikväll blir det filmmys !!! Ett bra avslut på en tung vecka
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Ush... inget roligt att du har ont vännen!

Jag har ju en dos av det jag oxå o jag är inte en person som går runt o klagar/gnäller men sen ibland måste man få prata om det eftersom det ändå tar upp en del av det dagliga livet!

Hoppas du får hjälp snart!!



Tur är att jag kan lägga undan pyntet o glömma bort det för att sedan ta fram det igen till advent! =)



Trevlig kväll!



Kramar Liza

2011-10-23 @ 19:19:40
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hej!

Skickar styrkekramar i massor!!!!!!

Livet är upp och ner och när det är i nedåtsvackor så kan det verkligen vara huuuuur jobbigt som helst.

Kraaam Anna

2011-10-23 @ 19:31:02
URL: http://annashusidingtuna.blogspot.com
Postat av: Valentine

Men Anna vad bedrövligt! :( Att du ska ha ont.. En kan ju undra hur läkarna prioriterar. Hoppas imorgon blir en bättre dag. Kram <3

2011-10-23 @ 21:07:46
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Krya på dig!!!!



Fönstret står o väntar här på dig när du är frisk och kry igen=) Bara du tjoar till



Hoppas du får en bra dag och att du snart får må bättre



kram

2011-10-24 @ 08:31:28
URL: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0