Söndag

Har precis kommit hem, Precious har varit i Stockholm under helgen och jag är jålig och ville inte sova själv när ja ä dålig.
Blev överhoppad av djuren, så det blev mycket gosing och pussar när jag kom hem.
Nu leker dom för fullt och verkar väldigt glada att mamma ä hemma =)
När jag kom hem så såg jag att blomman i den loppade silverkrukan såg lite hängig och efter att googlat lite så blev det en flytt till silverbrickan på vardagsrumsbordet.
Men den passade perfekt in där, med allt vitt, virkad och fattigmanssilver....
Så håller jag tummarna att flytten gör susen.
Brickan i vardagdagsrummet är en av mina favoritsaker här i Skokartongen,
ljus, silver, vitt, virkat, lite slitet, I love it !!
Vad är eran favorit sak?






Det ska oxså nämnas att idag är det 12 år sen Precious pussa mej för första gången under klorfläkten i Åmål.
Så jag får ge han en grattispuss när han kommer hem.
Detta ä det äldsta kortet som jag har på mej o Precious, Jag är 19 år och Precious 24 år,
oj, oj vilket långt hår =) Vi var på Jerkers 25 års fest..
Tänk va tiden går fort och hur saker kan bli ?
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0