Tallrikshylla

Nu struntar jag för tillfället i det dära jäkla symaskinsbordet, jag får leta lite mera inspiration innan jag sätter igång med det för annars blir jag bara sur ;)
Idag har jag haft min egna Martin Timell här nämligen ,min lillasyster som är allt det jag inte är,
händig, tekniskt och väldigt duktig på att spika :)
Detta utnyttjade jag genom att vi spikade upp den nya tallrikshyllan som är en  aningen större.
Tråkig som jag är blev det samma plats som det gamla.
Tyvärr blev bilderna väldigt suddiga och mörkare, har dåligt med ljus i hallen =(
Den nya tallrikshyllan har mycket mer plats och ä det perfekta stället att visa upp alla loppisfynden :D
Tre små blommiga tallrikar som jag tycker är jättecharmiga !!
Hittade ett helt set på erikshjälpen med kanna. gräddkanna och koppar i pärlemor och i koppen har jag gjutit ljus,
Lusten att greja kommer sakta sakta tillbaka och efter vi grejat en stund så blev jag väldans trött och då var det bara att vila. Men jag mår ändå bättre och det ä väldigt gött.. orkar äta nu och har ingen feber. =)
Ikväll blir det sedvanligt fredagsmys med IDOL, ska bli kul !!
Hoppas och önskar er en trevlig och rolig helg =)
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Hej vännen!



Vilken fin hylla!

Önskar så att jag hade plats för en i köket men det har jag inte, kanske kan ha en nån annastans.....



Skönt att du är piggare!

Ha en mysig kväll!



Kram Liza

2011-10-07 @ 19:31:49
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Fröken Luisa

Tack för din kommentar! Kikar runt på din blogg, vad mysig den är!

Förresten jag vill också ha en tallrikshylla men verkar vara svåra att få tag på.



Trevlig helg



Fröken Luisa

2011-10-07 @ 19:37:55
URL: http://frokenluisa.blogspot.com
Postat av: evelina

Men så fint det blev. =) Har du varit förkyld? Hoppas du kryar på dig och får en riktigt myshelg istället =)

2011-10-08 @ 00:10:17
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0