Tillbaka

Hej på er igen !!
Oj, nu har det varit en vecka sedan jag sist satt här och det har varit en riktig tuff, jobbig och vidrig vecka.
Tack för alla gulliga o söta hälsningar som jag fått här, via sms, på facebook och på telefon.
Vet inte riktigt vart jag ska börja, som ni kanske har förstått gick inte ERCP för snart en vecka sedan inte bra.
Tydligen så gäller inte tredje gången gillt där, för nått gick fel, riktigt fel, för undersökningen genomfördes inte.. för jag låg tydligen inte still, pat mycket våldsam som står det så fint skrivit i min pat journal.. Antagligen så måste ja ha snedtänt på några av dom lugnade och sövaden läkemedel som man får.. som jag fått två gånger förrut och inte reagerat på tidigare..
Så det blev inget så nästa gång måste det göras i full narkos och det blir någon i nästa vecka
som detta inte va nog så har jag under hela helgen haft feber och inte ätit någon riktig mat sen förra onsdag egentligen.. Haft åkt fram och tillbaka till akuten och prover har visat på en retning i hela lever, gall och bukspottskörtel området..
Så jag har varit så sjuk, har faktiskt aldrig känt mej så dålig, bara legat och sovit.
Men nu mår jag mycket bättre, feberfri och orkat äta lite mat idag. Så bloggande har inte funnits på min radar förrän nu =)
Men Precious har varit redig han och gjort klart både symaskinsbordet och tallrikshyllan,  dom ä fina o vita,
Så här såg bordet innan, brunt och svart :/
Och nu efter fina Precious grejat =)
Fint det blev va !!
Så imorrn ska det upp på övervåningen och grejas till. !!
Funderar dock på om den svart ställningen ska målas vit, va tycker ni, svart eller vitt ??
Tur att det finns saker som gör en gladare och får en att sluta tänka på allt elände =)
Och ikväll börjar ÄNTLIGEN Greys !!!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Vicki

Skönt att du mår bättre kära kusin! <3



Ang symaskinsbordet, jag tycker ju vitt jag ... alternativet är ju en riktigt rostig o sliten ställning men din va ju väldigt välbevarad. Vet ju att du inte gillar rost så förslaget från mig får väl vara vit då ;)



Kramen!



Är ju hemma denna veckan med en liten dam så du får gärna kika in om du vill.......

Postat av: Emma

Krya på dig!!!



Jag tycker att vitt vore snyggt! :D



Kram

2011-10-06 @ 11:16:50
URL: http://iettfotoalbum.wordpress.com
Postat av: Lizas Lantliv

Hallå där!



Va skönt att du är tillbaka o är något piggare!

Jobbigt bara att du behöver göra om det...



Ha det fint!



Kram Liza

2011-10-06 @ 19:58:10
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0