Tråkigt

Hej !!
Jag har ju inte mått bra efter ERCP i måndags, kände direkt när jag vaknade att nått var fel och mycket riktigt.
Idag rinde äntligen kirurgen efter en veckans jagande och sa att stenten inte har hjälpt och måste tas ut..
Innerst inne visste jag att han skulle säga så.
Så imorrn ska stenten plockas ut och så finns det inget mer kirurgiskt alternativ för mej förtillfället och han skickar remiss till smärtcentrum.
Usch, har gråtit hela eftermiddagen, för inget kirurgiskt alternativ ä  ett finare ord för att detta måste jag dras med livet ut.
Och smärtcentrum ska lära mej att leva med smärtan och pröva ut mediciner så jag kan hantera min smärta.
Men vad betyder det egentligen?,  att jag aldrig kan gå tillbaka att jobba som syrra, för man kan inte ha hand om andras liv när man är groggy av mediciner, eller att jag och precious inte kan få några biologiska barn?
Fosterskador står som på biverkan på alla dom 5 läkemedel jag använder.
Mamma ska ringa till smärtcentrum imorrn och höra när jag kan komma dit, en syrra där lovade mej att min remiss skulle ligga vilande. Precious följer med mej imorrn och när jag nu ska till smärtcentrum så kommer dom ordna parterapi för mej och precious.
Till råga på allt, skulle jag iväg och köpa en stor vit ram att ha över symaskinsbordet imorrn. Det ä en tjej ifrån Ånimskog som ibland står på torget.. så nu får min mormor hämta den åt mej imorrn.. Allt på en gång !!
ÅH, vad jag önskar att allt var som vanligt och det största problemet man hade var att pendla till jobbet fram och tillbaka....
Nu ska jag lägga mej i soffan och krama livet ur min finaste Herr Alfie
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Usch så tråkigt....

Hoppas verkligen att du blir bättre men vet inte så mycket om din sjukdom eller prognoserna för den...



Tänker på dig!!



Många kramar Liza

2011-10-24 @ 21:31:47
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: sofi

Hej Anna!

Skickar en Kämpa på, och krya på dig kram!

Stor kram från Sofi

2011-10-30 @ 11:08:21
URL: http://sofishusdrommar.blogspot.com/
Postat av: Sania

Gud vilken söt kissemiss _ Du får hälsa hej från mig!

2011-11-01 @ 21:37:22
URL: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0