Auktion II



Har precis kommit  hem ifrån auktionen i Edsvalla och va kul det va !
Fick med mej hem allt det som jag ville bla en megastor lykta... trodde inte de va så stor

Här ä vi som va med





Det roliga var att alla vi som fick det ville, allt ifrån lyktor till plädar
Så kul och avslappnande, slapp tänka på läkarbesöket imorrn och så kul att se Ylva, Valentina och Emma.

Här ä detta omgångens auktionskort
Som sagt, jag trodde inte lyktan va så stor som den va ;)



och det blev en kartong med en grejer !!



Ropade oxså in ett par tofflor till Alva, ska lämna dom imorrn.
Imorrn väntar läkarbesök imorrn för mej. Känns lite pirrigt, ska bli intressant

Det verkar som de har blitt nån fel på bloggen,  det kommer ett meddelande om skript.
Förhoppningsvis kan supergoa Julia fixa det åt mej =)

KRAMAR !!!


Kommentarer
Postat av: Vicki

Vilket härligt kort på dig..o lyktan ;)

Postat av: Therése

Kul med nya saker!!

Många ggr när jag går in på din blogg så blir det nåt galet...det kommer upp nåt felmeddelande som jag inte kan få bort, så det slutar oftast med att jag får starta om datorn. Har varit så de senaste dagarna. Vet inte om det har nåt att göra med det du märkt. Men jag tänkte att det skadar väl inte att berätta ifall det har nåt samband!

Kram kram och lycka till imorn!

2011-09-13 @ 23:00:43
URL: http://grejsaker.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Godmorgon Anna! Ohhh vilken stor fin lykta du fick tag på, vilken lycka!! Du ser så glad ut över ditt fynd:-))



Tusen tusen tack söta du för rara ord och award, så gulligt av dig, jag blir jätteglad och smickrad. Det gjorde min dag nu, kommer att gå till jobbet med ett leende, härligt att kunna börja sin dag så :-)) Ha nu en underbar dag du också och tack igen, Kramen Paula

2011-09-14 @ 07:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0