Auktion


Idag ska jag på auktion tillsammans med Monie, Ylva, Valentina och Emma. Ska bli så kul !!
Hoppas på mycket fint och ropa in. Dom säger att Karlstads shabbyianer brukar vara där o ropa in allt vitt men idags så får dom allt konkurrans =)
Är på jakt efter en liten vit lykta till vardagsrummet

Så här har det sett ut dom två gånger vi har varit iväg

Förra året ropade jag bl.a in kakfat och en taklampa =)



och i år blev det två lyktor och en minigarden bla. =)



Hoppas på att bli lika glad ikväll =)

Imorrn väntas det läkarbesök för mej, hoppas på lite goda nyheter
Håll tummarna

Förresten, ni har väll inte missat Skokartongens Loppis
Kika in på http://skokartongen.blogg.se/loppis/
eller så finns ju Skokartongen på facebook !

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: anette borg

Hej vännen så fina fynd, jag vill ha alla, hihi

Hoppas du hittar lika fina saker denna gång!! Tusen tusen tack vad glad jag blir <3<3<3

Grattis till din den är du såå värd <3

Kramkram <3 nettan

2011-09-13 @ 18:35:05
URL: http://dagdrommarivitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0