Award



Jag har fått en Award av supergo bloggerska Emma
Hurra, va kul !! =)


Motiveringen löd: Till Anna med bloggen Skokartongen: Supergullig bloggerska som bloggar om livets små guldkorn men även det svåra i livet blandat med härliga loppisfynd
Tack så mycket Emma

Nu ä det dags att uppfylla uppmaningarna som kommer med awarden

Det första kriteriet:
Tacka den som har givit dej awariden
och det är supergoa Emma med Emmas vita drömmar
En en av mjna absoluta favoritbloggar som inspirerar så mycket


Andra kriteriet:
Ge awarden vidare till åtta andra bloggare

Den första går till Linda på Jolins home - en urgo bloggernska som inspirerar så mycket med bilder från hennes hem och butiken Jolins home i Årjäng- ett måste för alla shabbianer tycker jag. ÅK DIT !

Sofie- Bloggar om sitt  famtastiska inspirerande nybygge, liv och hennes gullig pöjk Oliver 


Emma - Vita hemligheter  Oxså en av mina favoritbloggar, Har alltid supefina och inspirerande bilder

Liza - Lizas Lantliv Denna blogg ä har jag precis upptäckt och gillar den supermycket. Urljuvliga bilder och ord

Britt- Hemma hos Selma Bloggar om livet på västkusten, har alltid fina bilder

Nettan-Dagdrömmar i vitt Oxså en av mina favoritbloggerskor, alltid urljuvliga bilder som inspirerar och motiverar till ljuvlig inredning

Paula- Loppisliv Jag kan inte beskriva den vackra blogg, den måste upplevas, så mycket fint. ÄLSKAR loppisliv

Evelina- En liten bit kaka Bloggar om hennes vardag i Göteborg

Tredje kriteriet:
Kontakta de åtta bloggarna och berätta att de fått denna award

Fjärde kriteriet:
Berätta åtta slumpmässiga saker om dig själv:

1. Jag ä vänsterhänt

2. Har fruktansvärd Ormfobi

3. Har alltid handen på naveln när jag sover, kan inte sova annars

4. Har världens sämsta humor

5. Hatar färgen brunt i allt särskilt i inredning

6. Älskar ljushus särskilt vita

7. Ä smått beroende av tvserien Hem till gården

8. Mitt favoritgodis ä Ahlgrenska bilar

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Åh, tusen tack!!

Blir såå glad över dina snälla ord!

Ska genast fundera på detta! =)



Ha det fint!



Kram Liza

2011-09-13 @ 14:38:18
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Vita Hemligheter

Tack snälla goa du:)

Ska fundera och se vad jag får ihop!

Trevlig kväll

Kram Emma

2011-09-13 @ 20:22:57
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/
Postat av: sofie

åh snälla rara du vad glad jag blir !!!! detta skall jag ta efter puss Anna

2011-09-13 @ 21:30:34
URL: http://www.soffansofie.blogspot.com
Postat av: britt

tack söta! Ha det gott. Kram

2011-09-14 @ 15:12:31
URL: http://hemmahosselma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0