Erikshjälpen

Hej på er !! =)
åh va tråkigt det var på akuten igår, vi kom inte hem förrän vid ett tiden inatt, så synd om stackars precious som får stå ut med allt elände.  Samtidigt är jag väldigt glad att jag har han och att han alltid ställer upp för mej. ALLTID !!
Imorrn är det dags för operationen och jag är väldigt nervös, inför själva ingreppet utan vad som händer sen, ifall nått går fel.
Dom säger att han 1 av 3 får besvär med bukspottskörteln efter och detta är min tredje gång och dom andra gångerna har det gått bra så nu funderar jag och tänker på, är det min tur nu ?
För att skingra tankarna på morgondagen har jag, mamma och Vicki varit på erikshjälpen och kollat och handlat.
Det är ju så kul med loppis !! och denna gången gick vi dit när det öppnade så jag hittade massor.
Lovar att visa allt senare ikväll men här ä en liten sneak peak =)
Är ju väldigt glad i silver och när jag hittade denna kunde jag inte låta bli den..
Och en rolig klängig blomma är pricken över i:et !!
Herr Alfie som för övrigt ä mycket bättre i sin tass och piggare tycker allt nytt är spännande och måste inspekteras ;)
Det börjar bli tråångt nu i lilla skokartongen, förra helgens inköp har inte gjorts iordning för jag har varit dåligt och nu denna kassen.. Hjälp..
Hoppas jag kommer hem på fredag så jag kan börja greja !!
Hörs ikväll
KRAMAR så länge <3

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Vilken fin!

Har en sån blomma jag oxå!

Åh så stor o mysig han ser ut, gillar inte spinkiga katter...! ;)



Kramar!

2011-09-28 @ 17:11:52
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0