Fiskevik



När jag var på ikea sist så köpte jag en bildhållare som heter Fiskevik och tanken var att den skulle hänga tvärsöver fönstret i vardagsrummet men bildhållaren var för lång. Så den har legat på matsalsbordet i x antal veckor nu och samlat damm. 
Men ikväll fick både jag o precious tummarna ur, hittade en plats för den och lite spikande senare var det på plats. 

Gillar den xtra mycket för man kan ändra så lätt, bara att byta ut några kort/foto eller tullilull saker. 

 

Valde att hänga dom nya korten från ikea och lite blandade hjärtan.
Ni får ursäkta bildkvalitén =(



Nästa omgång kanske jag bara vill ha fotografier, till jul så kanske några bokstäver kommer upp.. ja ni fattar.
Gillar det att man kan ändra om med små medel och till en liten peng.





Idag fick jag en mycket uppskattat kommentar av min kusin o tilllika shabbyian Vicki..  en påminnelse om att hon hade en kockumvåg som jag kunde få köpa, detta hade vi bestämt för längesen men jag hade glömt bort det.
Så i eftermiddag hämtade jag den och den ä så fin.  Ska städa köket imorrn och hitta en bra plats åt den innan ni får se =)

Imorrn åker jag till CSK för fredagsfika på jobbet, så kul att se alla goa arbetskamrater igen.. :D

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Så fint! :)

Kram!



P.S Var med och tävla om en skylt med valfri text hos mig!

2011-09-02 @ 14:41:51
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ha en jätte fin helg :)

2011-09-02 @ 21:12:56
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0