Framsida

När vi var på Esters Cafe sist så blev jag så himla kär i en hjärta där ifrån miljögården och det skulle passa perfekt på våran dörr.
Men jag har ett annat hjärta där som jag tycker väldigt mycket om
Men ombyte förnöjer sägs det ju så jag bytte
Det va min snudiga lillasyster som kom på att skriva våra namn i det mittersta hjärtat.
Ville att det skulle stå Skokartongen där men det fick inte plats så våra namn fick det bli
o vänder man på hjärtat så står det så här =)
Hittade dock en annan plats för hjärtat =)
Ikväll ska jag tända lyktorna och ljushusen ni ser skymta fram, blir mysigt det ! =)
Med risken för att låta tjatigt så vill jag påminna er om att besöka Skokartongens egna Bloppis.
Vem vet, du kanske går miste om värsta fyndet annars ;)
Du hittar bloppisen här
Har förresten fått beskedet från blogg.se att det kan vara om man använder webbläsaren explorer så kommer detta med scriptet upp. Så jag bytte till google chrome och scriptet försvann =)
Vill oxså passa på att välkomna nya läsare för besöksantalet stiger för varje dag. Så kul !
Ge er gärna till känna så jag kan besöka er, de ä ju så roligt med nya bloggbekantskaper =)
De kanske kommer bli kvällsbilder på framsida senare :D
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0