Fredag



Idag lämnade våran kära mamma bilen till mej o lillasyster och vi bestämde sent igår kväll att vi skulle åka på en mini shabbytur, först till Esters Café, ( jag ville köpa en tallriksställning där ) och sen mysiga Nysäters hem och antik

Här ä vi utanför Esters och dagen till ära har vi likadana skor, jeans och bägge hade randiga tröjor :/



och Kevin lyckades Monie oxså lura med ;)
Mysigt var det fika i solen =)



Mumma med chokladtryffel tårta o kaffe



Hittade massa kul bla. tallriksställningen, får se om bilder kanske kommer senare ikväll..

Efter Esters åkte monie o ja vidare till mysiga Nysäters Hem och Antik
där jag blev blixtförälskad i ljuslykta i fattigmanssilver, jag va tvungen att ha den ;)
Hittade massor som jag skulle vilja ha och köpa om man hade obehindrat med pengar.

Kjell o hans partner hade dukat så höstfint





Sen åkte vi vidare till stan och ordnade presenter till våran mamma som fyller år på söndag =)
Efter det middag och efter lite vilning på soffa så " gjöt "vi ljus i kaffekopparna och formarna.
Hoppas det blir loppis på söndag och att någon vill ha dom :/





Det har varit en riktigt produktivdag för jag o Monie har oxså gjort nya rönnbärshjärtan fast i år gjorde jag det lite annorlunda.



Det blev en mobil liknade  historia med speglar, 3 hjärtan och en prisma





Nu ska jag iväg och övningsköra med syster yster o när jag kommer hem så pockar tallriksställningen på min uppmärksamhet.
Hoppas ni alla andra älskade bloggisar får en mysig fredagkväll  <3

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag får nog ge mig ut och plocka rönnbär under helgen och göra lite hjärtan jag med! Tack för tipset! =)

2011-09-09 @ 19:32:37
URL: http://grejsaker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0