Fynd

Det var ju en mycket givande dag idag på erikshjälpen, hittade så mycket kul !! och ännu mer kunde det ha blitt för jag la tillbaka en del.. men dom kanske jag köper på lördag ;)
Det blev en del glas saker och en del silversaker, ser fram emot när jag kommer hem och får greja med allt detta.
Här ä alla glas grejer
Blev så glad när jag hittade denna lilla glasask med lock och denna stora glasskål, de ä lite marimekko känsla på den tycker ja !
Som jag sagt många gånger förrut, är ju så stööllig i silver och fattigmanssilver
och den lilla lilla silverkanna ä bara för ljuvlig !!!
och det roligaste fyndet, den stora diamanten, tänk om den vore äkta, då vore den stora shabby herrgården en verklighet =)
Sist men inte mist så följde det blev en kanna o gräddsnipa i pärlemor med hem, dessa kommer bli så fina på nya stora tallrikshylla som väntar på att bli målad =)
Som sagt,jag längtar att få komma hem och greja med all detta i helgen och förhoppningsvis går operation imorrn bra och jag är hemma på fredag.
Det kan ev bli ett kortare blogguppehåll, allt beror på hur jag mår och hur allt går !
Så håll tummar o tår imorrn förmiddag för mej !!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen! Försökte kika in i förmiddags från jobbet för att tala om att jag tänker på dig... men antar att det är någon slags "surfpolis" som sätter stopp och jag lyckas inte komma in här. =( Hoppas att allt har gått bra och att du inte får några problem efteråt.

Många, många styrkekramar från mig! <3

2011-09-29 @ 19:23:14
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Grymt fina glasskålar! :-)



Kram!

2011-10-02 @ 14:59:58
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0